marketingowy-harpagan.pl

W branży złotniczej znajdziemy bardzo dużo firm. Co je łączy? Na pewno kruszce, jakie zużywają do tworzenia swoich wyrobów, a także którymi dodatkami je zdobią. Teraz skierujemy naszą uwagę na dodatki. Skategoryzujemy je i krótko przybliżymy.

Imitacje kamieni szlachetnych – pozostają najczęściej produkowane saletry potasowej, a prościej ze specjalistycznego szkła. Projektanci często używają go w platerowanych modelach srebrnej biżuterii. Takie szkło jest przede wszystkim wyróżnia się wysokim współczynnikiem rozszczepiania światła. Pozostaje również nieznacznie gęstsze od tego nam znanego. Wiodącym fabrykantem takiego szkła jest zachodnia firma Swarovski.

Cyrkonia |to} kolejny najczęściej używany dodatek. Samą cyrkonię produkuje się w pełni w fabrykach. Pozostaje niezwykle krucha, co więcej możemy ją dowolnie barwić. W jubilerstwie materiał ten jest nie długo, powstaje w wysokiej temperaturze. Jej podstawową zaletą jest niska wartość.

Szlachetne Kamienie pozostają najdroższe z rodziny kamieni upiękniających metale szlachetne. Znamy ich na świecie całkiem dużo. Jednak teraz skupimy się na tych najważniejszych.

Szmaragdy {to| droższa wersja kamienia zwanego berylem. Dla mniej obeznanych, tak to ten oliwkowy. Znajduje Uznanie złotników, ale także kolekcjonerów. Pozostaje zadziwiająco twardy i łupliwy.

Rubiny są prawie najcenniejszym kamieniem, ale także przynależą do rodziny korundów. Znane są ze swojej twardości, najbardziej rozpowszechnione rubiny pozostają krwistoczerwone w ich nierzadko można zauważyć głębię kolorystycznej tonacji.

Szafiry – kamienie te niezmiennie są bardzo doceniane w przemyśle jubilerskim. Podobnie do szafirów należą do rodziny korundów. Z reguły są ciemnoniebieskie. Ogromna ilość jubilerów wytwarza go chemicznie.

Diamenty – można opowiadać niebywale krótko. Pozostają najmniej sprężyste z ziemskich materiałów i również najdroższe.

Omówiliśmy najpopularniejsze wykończenia wykorzystywane do wzbogacania biżuterii. Nie zapominajmy, że odróżniamy ich świecie zdecydowanie dużo.

Marketingowy Harpagan